Tisztelt Ügyfeleink!



Új telefonos ügyfélszolgálati rendszer segíti a jövőben a Tiszántúli Takarék partnereit!

2018.03. 22-tól gyors technikai segítségnyújtásban részesülhet az, akinek problémája adódik az internetbank és az Elektra rendszer használata során.

A +36 21 24 24 606 telefonszámon az alábbi területeken adnak tájékoztatást:

• Bankkártya letiltással kapcsolatos információk
• Internetbankkal és telepített Electrával kapcsolatos technikai segítségnyújtás
• Mobil applikációval kapcsolatos technikai segítségnyújtás
• Központ és a fiókhálózat adatai

A vélhetően sokak megelégedésére szolgáló telefonos ügyfélszolgálat külön menüpontban informál a rendszer használatáról is.

Tiszántúli Takarék
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?

Bankkártyáját letilthatja a TakarékBank Zrt. munkatársainak segítségével:

0-24 óráig a (06 1) 212 02 02 vagy a (06 1) 202-6407 telefonszámok valamelyikén, illetve személyesen munkaidőben a számlavezető Takaréknál!

 

Panaszkezelés, reklamáció

 

A bejelentés csatornái: 

Telefonszám nyitvatartási időben: 06-52-500-850/201

Nyitvatartási időn kívül: 06 1-202-6407

Telefax: 06 52-500-850/202

e-mail: kozpont@tiszantulitakarek.hu

Postai cím: 4026 Debrecen, Bethlen u. 10-12. A ép. I/6.

Internet: www.tiszantulitakarek.hu

Szóbeli panasz megtétele: a takarékszövetkezet ügyfélszolgálati egységeiben  nyitvatartási időben.

   

MNB fogyasztóvédelmi oldalai  

A felügyeleti fogyasztóvédelmi honlap

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Online vitakezelési platform tájékoztató

Hirdetmények