Tájékoztatás az ügyfélfogadás rendjében történő változásokról 2019.01.14.
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?


Bankkártyáját letilthatja a TakarékBank Zrt. munkatársainak segítségével:


0-24 óráig a (06 1) 212 02 02 vagy a (06 1) 202-6407 telefonszámok valamelyikén, illetve személyesen munkaidőben a számlavezető Takaréknál!

 

 

Panaszkezelés, reklamáció

 

A bejelentés csatornái: 

 

szóban:

  • a személyesen: a Társaság székhelyén (4026 Debrecen, Bethlen u.10-12. A. lph. I/6), nyitvatartási időben, valamint a Panaszkezelési Tájékoztató 4. számú mellékletében (TISZÁNTÚLI TAKARÉK ügyfélszolgálati egységeinek elérhetősége, nyitvatartása) közzétett ügyfélfogadási helyein, annak nyitvatartási idejében
  • telefonon: a 06-21-242-4606 telefonszámon, folyamatosan minden nap  0-24 óráig

 

írásban:

  • személyesen vagy más által átadott irat útján
  • postai úton a Társaság székhelyére címezve (4026 Debrecen, Bethlen u.10-12. A. lph. I/6)
  • a Társaság telefaxszámán: 06-52-500-850
  • elektronikus levélben folyamatosan  minden nap 0-24 óráig, a panaszkezeles@tiszantulitakarek.hu e-mail címen fogadja

 

   

MNB fogyasztóvédelmi oldalai  

Hirdetmények