Tisztelt Ügyfeleink!



Új telefonos ügyfélszolgálati rendszer segíti a jövőben a Tiszántúli Takarék partnereit!

2018.03. 22-tól gyors technikai segítségnyújtásban részesülhet az, akinek problémája adódik az internetbank és az Elektra rendszer használata során.

A +36 21 24 24 606 telefonszámon az alábbi területeken adnak tájékoztatást:

• Bankkártya letiltással kapcsolatos információk
• Internetbankkal és telepített Electrával kapcsolatos technikai segítségnyújtás
• Mobil applikációval kapcsolatos technikai segítségnyújtás
• Központ és a fiókhálózat adatai

A vélhetően sokak megelégedésére szolgáló telefonos ügyfélszolgálat külön menüpontban informál a rendszer használatáról is.

Tiszántúli Takarék

Célegyenes Számlacsomag

Célegyenes Számlacsomag

Mit tartalmaz a Célegyenes Számlacsomag havi díja?

 

  • a kibocsátott TakarékPont Célegyenes MasterCard® standard főkártya éves díját;
  • a havi számlavezetési díjat;
  • az internetes bankolás belépési és havidíját;
  • az SMS-szolgáltatás havi díját.


A számlacsomag havi díja: 757 Ft.

 

Fizessen érintés nélkül!


Hogyan?


Nem kell mást tennie, mint kiválasztani az Önhöz legközelebb eső TakarékPontot, megadnia a nevét, telefonszámát, email címét és mi visszahívunk!

 

Hol?


A kedvenc kávézójában, könyvesboltjában, éttermében, ruhaüzletében még nem tud MasterCard® PayPass™Bankkártyával / Karórával / TaPassz-szal fizetni?
Írja meg nekünk az üzlet pontos címét és mi rajta leszünk, hogy minél előbb fizethessen PayPass™-szal ott is.
 

Kattintson a "Tovább" gombra!

 

A számlacsomaghoz és bankkártyához kapcsolódó díjtételeket, a kamatok mértékét és a további információkat megtalálja az igénylés helyén a szolgáltatást nyújtó Hitelintézet vonatkozó mindenkor hatályos Hirdetményében, az Általános Szerződési Feltételeiben és Üzletszabályzatában.

Csatolt dokumentumok:

Hirdetmények